عمل هاي زيبائي عمل هاي زيبائي .

عمل هاي زيبائي

بوتاكس و نواحي پرطرفدار آن روي بدن

بوتاكس نام برندي از سم بوتولونيوم است. اين سم يك تقويت كننده عضلات است و حتي براي فلج كردن عضلات نيز به كار مي‌رود و كاربردهاي بسياري دارد. زماني كه ماهيچه‌ها ضعيف شوند روند چروك شدن پوست به تعويق مي‌افتد. تزريق بوتاكس مي‌تواند تا حد زيادي براي از چروك‌هاي ريز پوست جلوگيري كرده و به جوانسازي پوست كمك زيادي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۵:۰۴ توسط:ميلاد موضوع: نظرات (0)

اگر به فوايد بوتاكس شك داريد، بخوانيد!

تزريق بوتاكس روشي سريع و موثر براي رفع  چين و چروك پوست است، زماني كه فرد قصد انجام تزريق بوتاكس را دارد، بايد به اين نكته توجه كند كه انتخاب نوع بوتاكس بسيار مهم است. دانستن تفاوت بوتاكس مصپورت و ديسپورت براي افرادي كه قصد بوتاكس دارند لازم است تا انتخاب درستي از آب درآيد.

از محصولات پر استفاده در ايران مي توان به ديسپورت و مصپورت اشاره كرد. ديسپورت و مصپورت از لحاظ كارايي تقريباً مشابه هستند اما با دانستن تفاوت بوتاكس ديسپورت و مصپورت  مي توان انتخاب بهتري براي تزريق بوتاكس داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۱۸ توسط:ميلاد موضوع: نظرات (0)

بوتاكس در سال 2022

بوتاكس دور چشم يكي از روش هاي رايج زيبايي براي از بين بردن چين و چروك دور چشم مي باشد و در مقايسه با ساير فرايندهاي زيبايي داراي كارايي بسيار بالايي است. پوست اطراف چشم بسيار نازك و حساس است، به همين علت زودتر از بقيه قسمت هاي صورت دچار آسيب و چين و چروك مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۵۵ توسط:ميلاد موضوع: نظرات (0)