عمل های زیبائی عمل های زیبائی .

عمل های زیبائی

بوتاکس در سال 2022

 

بعد از سلامتی، زیبایی یک اصل مهم در چهره است. چین و چروک های اطراف چشم می توانند تاثیر بسیار منفی بر روی زیبایی چهره شما بگذارند. امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای وجود دارد. تزریق بوتاکس دور چشم گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن چروک های ناخوشایند اطراف چشم است.

آیا تزریق بوتاکس دور چشم درد دارد؟

توجه داشته باشید اگر تزریق بوتاکس دور چشم را به یک  پزشک متخصص و باتجربه بسپارید و به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید کمترین عوارض ممکن را تجربه خواهید کرد. در هر حال طبیعی است که تزریق بوتاکس برای دور چشم کمی درد دارد، اما قابل تحمل بودن یا نبودن آن به آستانه صبر و تحمل شما بستگی دارد.

مزایای بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس یکی از مطمئن ترین و بهترین روش های از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های زیر چشم است.  طی تزریق بوتاکس، یک ماده بسیار طبیعی و کاملا ایمن به زیر چشم شما تزریق می شود . تزریق این ماده باعث می شود تا زیبایی و جوانی به چهره شما باز گردد و دیگر چین و چروکی در ناحیه اطراف چشمتان نداشته باشید.

بوتاکس پیشانی چیست؟

بوتاکس پیشانی با تزریق بوتاکس در پیشانی برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پیشانی انجام می‌شود. تزریق بوتاکس پیشانی اصولا نتایج بسیار خوبی دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. افرادی که در پیشانی خود چروک های ریز و سطحی دارند یا می‌خواهند از چروک پیشانی خود پیشگیری کنند از بوتاکس پیشانی استفاده می‌کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۵۵ توسط:میلاد موضوع: نظرات (0)