عمل های زیبائی عمل های زیبائی .

عمل های زیبائی

اگر به فواید بوتاکس شک دارید، بخوانید!

 

تزریق بوتاکس روشی سریع و موثر برای رفع  چین و چروک پوست است، زمانی که فرد قصد انجام تزریق بوتاکس را دارد، باید به این نکته توجه کند که انتخاب نوع بوتاکس بسیار مهم است. دانستن تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت برای افرادی که قصد بوتاکس دارند لازم است تا انتخاب درستی از آب درآید.

از محصولات پر استفاده در ایران می توان به دیسپورت و مصپورت اشاره کرد. دیسپورت و مصپورت از لحاظ کارایی تقریباً مشابه هستند اما با دانستن تفاوت بوتاکس دیسپورت و مصپورت  می توان انتخاب بهتری برای تزریق بوتاکس داشته باشید.

 

مدت زمان مشاهده تاثیر تزریق بوتاکس مصپورت

نتایج حاصل از تزریق و مدت زمانی که این بوتاکس ها اثر گذاری خود را دارند از تفاوت های عمده تزریق بوتاکس دیسپورت و مصپورت است. نتایج بوتاکس دیسپورت سریع و پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت مشهود خواهد بود و اثرگذاری آن ۴ بین تا ۵ ماه می باشد. بوتاکس مسپورت دارای ماندگاری بین 4 تا 6 ماه است و نتایج حاصل از تزریق بین 3 تا 10 روز بعد از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. اما باید بدانید که نتایج حاصل از درمان با هر یک از این روش‌ها در بیماران مختلف متفاوت است. در مورد به صرفه بودن هزینه می توان گفت قیمت بوتاکس مصپورت با شرایط مالی بسیاری از افراد هم خوانی دارد.

 

میزان ماندگاری بوتاکس کف دست و کف پا چقدر است؟

متابولیسم بدن هر فرد، با دیگری متفاوت است. همچنین شرایطی مانند سن، جنسیت، وضعیت جسمانی و… همگی در تاثیر گذاری تزریق بوتاکس کف دست و کف پا موثر هستند. با توجه به اینکه بوتاکس هزینه بسیار کمی دارد و مهمتر از آن دارای عوارض بسیار ناچیزی است، می توان گفت ماندگاری قابل توجهی دارد.

با توجه به اینکه متابولیسم، در بدن هر فرد متفاوت است باید بگوییم ماندگاری بوتاکس کف دست و پا، تقریبا حدود ۶ الی ۱۲ ماه است. که البته این میزان متغیر است و به شرایط جسمی هر فرد بستگی دارد.

آیا تزریق بوتاکس کف دست و کف پا درد دارد؟

به طور کلی باید بگوییم تزریق بوتاکس کف دست و کف پا درد ندارد. بسیاری از مراجعه کنندگان احساس سوزش بسیار خفیفی دارند اما در خصوص درد باید بگوییم این به آستانه صبر و تحمل درد شما بستگی دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۱۸ توسط:میلاد موضوع: نظرات (0)