عمل های زیبائی عمل های زیبائی .

عمل های زیبائی

بوتاکس و نواحی پرطرفدار آن روی بدن

بوتاکس و نواحی پرطرفدار آن روی بدن

بوتاکس نام برندی از سم بوتولونیوم است. این سم یک تقویت کننده عضلات است و حتی برای فلج کردن عضلات نیز به کار می‌رود و کاربردهای بسیاری دارد. زمانی که ماهیچه‌ها ضعیف شوند روند چروک شدن پوست به تعویق می‌افتد. تزریق بوتاکس می‌تواند تا حد زیادی برای از چروک‌های ریز پوست جلوگیری کرده و به جوانسازی پوست کمک زیادی کند.


درمان عرق دست با بوتاکس

روش های مختلفی برای کنترل و درمان تعریق بیش از اندازه تعریف شده است. تزریق بوتاکس کف دست از استفاده از داروهای مخصوص خوراکی گرفته تا جراحی برداشتن غدد سمپاتیک سینه ای، متغیر می باشند.

خوشبختانه با تزریق بوتاکس دیگر نیازی به تجربه ی روش های فوق الذکر نمی باشد.
همانطور که در متن فوق بیان شد، تزریق بوتاکس روشی رایج، موثر، مقرون به صرفه در درمان تعریق بیش از اندازه در نواحی مختلف مانند کف دست و زیر بغل می باشد.

مراحل انجام تزریق بوتاکس پیشانی

درست است که تزریق بوتاکس یک روش بسیار مفید برای از بین بردن چروک های پوستی است اما همه افراد کاندید مناسبی برای این متد نیستند. برای مثال خانم های باردار و شیرده، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی، بیماران کلیوی و کسانی که نقص سیستم ایمنی بدن دارند، نباید تزریق Botox را انجام دهند.

در مورد تزریق بوتاکس پیشانی سوال کنید چرا که قیمت کار از فردی به فردی دیگر تفاوت دارد و عوامل مختلف من جمله شدت چروکیدگی پیشانی و میزان نیاز به بوتاکس، دستمزد متخصص، هزینه های پایه کلینیک، درمان عوارض احتمالی و… بر هزینه تزریق Botox به پیشانی تاثیر می گذارند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۵:۰۴ توسط:میلاد موضوع: نظرات (0)